Diversitetsstrategi
Bureau M udvikler strategier der øger diversiteten og skaber inklusion. Diversitets- og inklusionsstrategien er en forandringsplan, og den understøtter organisationens overordnede forretnings- eller organisationsstrategi. Den er så vidt muligt datadrevet, og indeholder konkrete mål, forandringsmetoder og kommunikation. Diversitets- og inklusionsstrategien kan have én eller flere målgrupper:
- Direktion, ledelsesgruppen (inkluderende ledelse)
- Medarbejdere (udvikling, fastholdelse)
- Talenter (employer branding)
- Kunder/publikum/brugere (indholdsudvikling, værditilbud)
- Omgivende samfund (branding, samfundsansvar)
Vi starter allerførst med at kortlægge hvorfor og hvordan diversitet og inklusion kan skabe værdi hos lige præcis jer. Vi stiller skarpt på hvordan I kan fokusere på forskellige parametre – køn, etnicitet, seksualitet, alder, uddannelse m.m..
Bureau M samarbejder gerne med eksterne leverandører og specialister.
Se hvilke organisationer Bureau M har arbejdet med under cases.